Jumaat, 9 Julai 2010

SAMBUTAN JUBLI PERAK 25 TAHUN PAS KAWASAN LEDANG

Setelah sekian lama perancangan untuk mengadakan Sambutan Jubli Perak 25 Tahun PAS Kawasan Ledang, dengan izin Allah dapat jua untuk diadakan bermula pada hari Jumaat malam Sabtu, 9 Julai 2010 sehingga Ahad, 11 Julai 2010 di Markaz PAS Kawasan Ledang bertempat di Parit Karang, Ledang.

Banyak program-program yang telah disusun untuk manfaat semua masyarakat setempat. Antaranya pengisian berbentuk ceramah, permainan, pertandingan dan banyak lagi.

Selain itu juga, telah dikhususkan hari Sabtu adalah hari di mana diberikan ruang sepenuhnya kepada Dewan Pemuda PAS Kawasan Ledang untuk mengadakan sebarang bentuk program untuk mendekatkan para muda mudi dengan Parti Islam Semalaysia (PAS).

Antara acara yang disediakan untuk tatapan para pemuda adalah Pertandingan dan Pameran Motor Tercantik, Pertandingan Permainan Dart dan juga Pertandingan Permainan Dam Haji/Umrah. Gerai-gerai jualan turut memeriahkan Sambutan Jubli Perak PAS Ledang ini.

Harapan kami, moga dengan kehadiran kalian semua dapat menceriakan lagi sambutan tersebut sekaligus untuk lebih memberkati sambutan yang julung-julung kali diadakan ini.

Membangun Bersama Islam, Islam Untuk Semua.

0 ulasan:

Demi Masa

Ingat Allah


ShoutMix chat widget